Nieuwsbrief juli 2024

Op 20 april jl. hielden we een boerderijfair op hoeve van Corrie Roskam aan de Taaijersweg. Ondanks het tegenvallende weer was het een gezellige en succesvolle dag. Er was een rommelmarkt en een infostand over bijen.

Er was een groot aantal sponsoren voor groente en fruit, waaronder aardappelen, aardbeien, witlof, komkommers, uien, eieren en plantjes. Ook hebben de hoogbejaarde dames Berrevoets en Kesteloo een groot aantal potten advocaat gemaakt. Anderen maakten jam en gebak. Er werden pannenkoeken gebakken en appelflapjes geserveerd met koffie en/of thee. Met een kopje koffie tussen de paarden, welke door de jeugd geknuffeld werden, was het een gemoedelijke dag. Veerle Kleppe had weer een mooie poster gemaakt, bedankt Veerle! Vrijwilligers en sponsoren hartelijk dank aan jullie allen!
De fair heeft het mooie bedrag opgebracht van € 1.500,–.

Ook een woord van dank aan iedereen voor alle giften van dit kwartaal:

• De petflesjes van tennis-verenigingen Duiveland en Schuddebeurs hebben een mooi bedrag opgebracht.
  • De Augustinus Franken Stichting verraste ons wederom met een prachtige gift!
  • Het busje bij Staatsbosbeheer is geleegd, er zat een mooi bedrag in.
  • De diaconie van de Gereformeerde Thomaskerk in Zierikzee en de diaconie van de Evangelische Lutherse Kerk in Zierikzee bedachten ons met een mooie gift.

Door de fair en alle goede gaven werd er in het afgelopen kwartaal maar liefst € 5.551,70 ingezameld! Heel bijzonder!!
Iedereen die hieraan heeft bijgedragen: heel hartelijk dank!!

Bij Albert Heijn in Zierikzee hangt vanaf 1 juli een poster waar in een bijgevoegd potje de bonnen van statiegeld gedeponeerd worden, deze maand voor onze stichting. De poster is door Britt Kouwenberg gemaakt, bedankt Britt!

Tenslotte wensen wij iedereen een mooie zomer en een fijne vakantie toe.

Hartelijke groeten van
CORRIE, JOPIE, ADRIE & HENK